דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גובה התובנה מול עומק הארנק 

מאת    [ 15/12/2008 ]

מילים במאמר: 309   [ נצפה 2670 פעמים ]

בין NONEDVERTISING
ל - SMARTVERTISING

הצרכן הישראלי מתבגר שיווקית. הבחירות של 2006 לכנסת הן הוכחה לכך.
לא קונים יותר הפקות מקור בידוריות כז'אנר לשכנוע פוליטי.
חלאס. מספיק על השטויות.
"מרץ בשמאל - האדם במרכז". "נלחמים בטרור, מנצחים בחינוך", "מפלגה חזקה - מדינה..." - כל הסיסמאות הללו טובות אולי בבי"ס לקופירייטרים מתחילים, אבל לא למהלך תקשורת פורץ.
קמפיינים עתירי הפסדים - נוצצים לפני, ומתרוצצים אחרי.
והגימלאים - NONDVERTISING, שמצטרף להצלחת הרשת הרביעית של רשתות המזון.
הצלחת מחאה.
הצרכןהבוחר הודיע - כי, עד כאן, נמאסתם, הפעם לא תרמו אותנו בקמפייניכם.
ולמה הוא רק מתבגר שיווקית, ולא כבר בוגר? כי הוא אינו מזהה עדיין SMARTVERTISING אמיתי, ועדיין מוכן להגיב,למשל, לכריזמה של שני אינטליגנטים מצחקקים ושרמנטיים - הבנקים של לפיד ובר - און. אפשר לחשוב שהם מנכ"לי הבנק החדשים. הם מקמפיינים, ומרשיהם צוחקים כל הדרך בבנק שלהם. זוכרים את הבחירות של פעם? את ספי ריבלין. הגששים וכיו"ב?
זוכרים? לא? כי זה היה פעם. וזה נשאר של פעם, גם הבנקים בדרך לשם - הציבור מתעורר, לאט, אבל זה בא.
קמפיינים שבנויים על ממולאים ריקים, זוכים לקרדיט בזכות הישגים לא להם. הם פשוט היו בזמן הנכון במקום הנכון - וגם אם אמרו שומדבר, לא כלום, נאדה- עצם המצאותם בזמן - היווה קולב לתלות עליו שנוי - חד-פעמי והכרחי.
אמת, גם את זה צריך לדעת. עיתוי חזק יותר מביטוי.
לכן ה-NONDVERTISING - הוא עדיין עשייה במחוזות הפרסום, גם אם אין בו תוכן, אסטרטגיה או אמירה משכנעת סוג של כלום-פרסום..
ה - NONDVERTISING יכול לצאת ידי חובתו החלקית בשמשו ציר וביטוי לאירוע שבא זמנו. גם כלומיאל מסוגל להצליח אם יגיע בדיוק-בדיוק בעיתוי המתאים לזירה המתאימה.
ה- SMARTVERTISING - הפרסום החכם - הוא בדיוק ההיפך - זו תמצית האסטרטגיה של יצירת בידול ויתרון תחרותי, כמעט יש מאין. זו היכולת והכישרון לזהות, לייצר ולמנף תוך יצירת מערך חכם שיודע להגיע, להשפיע, להניע
זה ניצחון הרעיון על השגרה, האיכות על הכמות, זו עליונותו של גובה התובנה על עומק הארנק.










מומחה לאסטרטגיה ולתקשורת שיווקית. מצטיין בreal life solutions נסיון , מוכח ומוצלח בעבודה עם כ 20000 לקוחות מכל ענפי המשק. יועץ להנהלות, דירקטוריונים ומנהלים, יוזם מנופי צמיחה ומנהל סיכוני שיווק



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב